ESTA É A PÁXINA EXCLUSIVA DAQUEL ALUMNADO QUE QUERE COMENTAR, OPINAR E REFLEXIONAR SOBRE AS SÚAS LECTURAS.
UN RECUNCHO FEITO POR E PARA EL.

30/05/15

Robbie e outros relatos

Comentario de Francisco Rodríguez FErnández


Robbie e outros relatos
Isaac Asimov
Vicens Vives




Este libro de Isaac Asimov deixoume un sabor do máis amargo, polo que seguramente non volvería ler este libro xa que eu creo que a lectura debe ser gozosa e miña con este libro non foi así. Un libro do máis surrealista que non me atraeu moito cando o empecei a ler e que a medida que continuaba ese ánimo co que comecei foi decrecendo.
A maior influenza neste ámbito penso que foi a diversidade de contos e a diversidades de temas en cada un deles, pese a ter un pequeno punto compartido que é o futurismo. Non me gustou para nada a presenza de dous contos relacionados (co motivo do ordenador) e dous totalmente independentes. E tamén a falta dun tema principal (aparte do futurismo) que relacione todos os contos, xa que hainos de todos os colores e sabores: o primeiro sobre os múltiples prexuízos que existen día a día "polo que dirán", o segundo sobre a posibilidade de que no futuro esteamos controlados constantemente polas máquinas, o terceiro sobre o respecto que lle hai que ter tanto os seres vivos como as pertenzas de alguén, e cuarto que se complementa con segundo pola aparición do ordenador e que trata dos medos que un pode ter a non vivir  cada  día coma se fose o derradeiro.
Ademais foi un libro que me custou ler e que a cada capítulo que lía facíame esa pregunta tan repetida nos viaxes de ¨¿Falta moito?¨ .
Debo admitir que o tema do futurismo non é un tema que me atraeu nunca  pero deille un voto de confianza a este libro máis pola pinta exterior que por nada  do interior.
En definitiva que o meu desgusto sobre o tema de ficción segue a aumentar.

Sen comentarios