ESTA É A PÁXINA EXCLUSIVA DAQUEL ALUMNADO QUE QUERE COMENTAR, OPINAR E REFLEXIONAR SOBRE AS SÚAS LECTURAS.
UN RECUNCHO FEITO POR E PARA EL.

05/02/15

Reo

Comentario de Paula Vázquez Vázquez


Reo
Xesús Fraga
Galaxia
 


Os seus primeiro tres capítulos non me gustaron, eran moito rollo para ser os primeiros capítulos dun libro que ten a intención de que lle guste ao lector en lugar de que che dean gañas de deixar de lelo. Pero como era un libro obritario continuei léndoo ata o capítulo catro que foi cando me comezou a gustar . 
O seu final non me pareceu xusto, e a min que me gustan as novelas de amor, gustaríame que falasen máis de como acabou a relación de Reo coa rapaza, familiares e amigos, en lugar de deixarte con ese suspense. Tamén me fixo poñer na pel do protagonista nalgúns casos para saber que decisión debería tomar, e reflexionar sobre a vida de persoas que estean no seu mesmo caso.

1 comentario:

Marcos Doval dixo...

Este libro escrito por Xesús Fraga gustoume moito porque porque fala dun tema que relativamente me gusta. O enfrontamento entre rapaces que se dedican ao graffiti e que cada un loita por ser o rei da cidade é un tema para un libro que me agradou moito e que recomendo a todos os rapaces. O único que non me gustou do libro e que o autor so describe as obras do contrincante de reo e non as do protagonista. Polo demais o libro pareceme moi interesante e gustoume moito.