ESTA É A PÁXINA EXCLUSIVA DAQUEL ALUMNADO QUE QUERE COMENTAR, OPINAR E REFLEXIONAR SOBRE AS SÚAS LECTURAS.
UN RECUNCHO FEITO POR E PARA EL.

12/08/14

Ámote Leo A. Terminal de... chegadas?

Comentario de Denise Varela


Ámote Leo A. Terminal de... chegadas?
Rosa Aneiros

Xerais






Por fin! Xa chegou ata as miñas mans, o último libro da triloxía de Rosa Aneiros, Ámote Leo A. Terminal de... chegadas? Estaba impaciente por poñerme a lelo!
Nesta aventura, Leo decide facer unha viaxe a América, concretamente a América do sur. Isto foi algo que me decepcionou, non que Leo viaxase ata alá, senón que eu esperaba que visitase a América do Norte.
Aínda asi,  encantantoume o xeito de como transmitiu a estancia nestes países. Fíxoo de tal maneira que parecía nun momento, como se ti algunha vez tamén visitaras estes lares tan remotos, singulares e diferentes á nosa cultura. Realmente incrible.
Hai algo que  non me chamou a atención, e é que  dende un principio sempre sospeitei da persoa que deixaba as pintadas de "ámote Leo A." por todo o mundo, e efectivamente non me equivoquei.  O que si me chamou a atención foi o xeito no que o fixo. Realmente esperábame outra cousa, pero foi curiosa e sorprendente, nisto podo asegurar que Rosa me pillou por sorpresa.
O conxunto dos tres libros encantoume. Aprendín moito de Leo, esta rapaza tan valente que decide facer a viaxe ela soa, con todas as consecuencias. A min gustariame seguir os seus pasos, e viaxar ata estes lugares tan alucinantes.  Quizais o de facelo soa sería o que máis medo me dese, sobre todo viaxando a lugares que descoñezo, e realmente quizais foi o que máis me impresionou desta fantástica triloxía.
 

Sen comentarios