ESTA É A PÁXINA EXCLUSIVA DAQUEL ALUMNADO QUE QUERE COMENTAR, OPINAR E REFLEXIONAR SOBRE AS SÚAS LECTURAS.
UN RECUNCHO FEITO POR E PARA EL.

30/01/14

O corazón de Xúpiter

Comentario de Ana Colmeiro Corral 
 
O corazón de Xúpiter
Ledicia Costas
Xerais
 
 
 
Este libro gustoume moitísimo. Xa lera outro da autora e tamén me encantara pero este chegou a superalo!
A situación de Isla ao mudarse e todas as cousas que lle pasaron fixéronme reflexionar en como actuaría eu... e cheguei á conclusión de que posiblemente igual que a rapaza.
As personaxes polas que sentín máis agrado foron Isla, pola súa valentía que demostra no libro; Mar, por ser tan boa compañeira cando Isla chega á Rexión e despois por ser tan boa amiga cando se coñecen; e Anxo, porque me pareceu un rapaz moi bo con Isla deixando aparte os seus sentimentos por ela.
Carballo ao principio tiña todas as papeletas para que o odiara durante todo o libro... pero despois demostrou que todas as persoas teñen o seu lado bo.
Eu a verdade non pensaba ese final para Isla, aínda que é verdade que non confiei en Xúpiter dende o principio do libr
Que ser máis desprezable!
Deume moita pena o final do libro xa que eu pensaba un final feliz e pasoume coma con todos os libros que me gustan: rematan demasiado pronto.

Xa o dixen pero volvo repetir que este libro me encantou e que o recomendo cen por cen!
 

Sen comentarios