ESTA É A PÁXINA EXCLUSIVA DAQUEL ALUMNADO QUE QUERE COMENTAR, OPINAR E REFLEXIONAR SOBRE AS SÚAS LECTURAS.
UN RECUNCHO FEITO POR E PARA EL.

30/11/13

Poetízate

Comentario de Denise Varela



Poetízate
Fran Alonso
Xerais





Unha compilación de poemas recopilados por Fran Alonso, nos que se atopan unha gran variedade de estilos e autores.
Na miña opinión. o libro non me gustou tanto do que eu esperaba, xa que  oía moitos bos comentarios da xente acerca del e dos seus poemas. Supoño que as miñas expectativas falláronme. Pero tamén debo dicir que nunca se me deu por ler poesía, xa que nunca me atraeu moito e isto, por dicilo de algunha maneira, era “algo novo para min”. Pero penso que agora si que me vou achegar un chisco máis á poesía. Aínda así, non o vou negar,  houbo certos poemas que me namoraron, destacando os poemas de Lupe Gómez e a súa sinxeleza de escribir  eses  versos. Sen dúbida ningunha, podo dicir que os seus poemas namoráronme, o que máis “Quérote”. Cada vez que os acababa de ler, botáballe unha ollada tras outra. E tamén me vou quedar co poema de “Tócame” de Rosalía Fernández , que me pareceu un dos máis fermosos.
 Por último, darlle as felicitacións a Fran Alonso polo duro traballo de escoller entre tanto poemas galegos, e xuntalos nun mesmo libro. Grazas ao seu esforzo e á súa dedicación.
 

Sen comentarios