ESTA É A PÁXINA EXCLUSIVA DAQUEL ALUMNADO QUE QUERE COMENTAR, OPINAR E REFLEXIONAR SOBRE AS SÚAS LECTURAS.
UN RECUNCHO FEITO POR E PARA EL.

09/10/13

Poetízate

Comentario de Antía Buján



Poetízate
Fran Alonso
Xerais








Este é o primeiro libro de poesía galega escrita por poetas galegos que leo. Como lectora habitual, a idea de ler un libro con unicamente poemas non me resultou atractivo no seu momento, xa que os poemas que lin ao longo do tempo nunca me gustaron nin chamaron a miña atención.
Ao principio do libro gustame como Fran Alonso explica que en cada poema encontrase unha lenda, xa sexa de amor, tristeza ou incluso luxuria. Fran Alonso convida a ler poesía dende outro punto de vista, e no meu caso conseguiuno.
Non negarei que algúns poemas non me gustaron ou resultáronme complexos , pola contra tamén houbo algúns que me gustaron moito. 
Se tivera que resaltar algún sería " Envellecer" de Ana María Fernández do libro "Amar e outros verbos" , a explicación sería porque aparte de resultarme sinxelo de ler e entender , fíxome pensar nos meus avós aos que estou moi ligada e supoño que iso é o que pretende a poeta e Fran Alonso, espertar sentimentos mediante os seus poemas.

Sen comentarios