ESTA É A PÁXINA EXCLUSIVA DAQUEL ALUMNADO QUE QUERE COMENTAR, OPINAR E REFLEXIONAR SOBRE AS SÚAS LECTURAS.
UN RECUNCHO FEITO POR E PARA EL.

26/05/13

O país adormentado

Comentario de Aida Vilariño




O país adormentado
Xabier Docampo
Xerais







A verdade é que este libro abreume un pouco os ollos xa que tanto el como o autor, Xabier DoCampo na súa visita ao Instituto, intentaron darnos a entender que todos temos medo, un medo que nos meteron no corpo, é algo inconsciente, ata agora non me decataba pero como dixo Xabier, vivimos nun país que ten medo e non fai nada para deixar de telo.
Unha das frases que máis me gostaron da súa visita e da explicación do libro foi a que lle deu ao meu compañeiro Alberto sobre o Dragón, parécenos algo incrible cando aparece o Dragón no libro pero estamos rodeados de cousas que tamén o son e pola contra as cremos, como  a historia relixiosa de Adán e Eva e a árbore da froita prohibida, a frase é a seguinte:
“O ser humano o que quere e o que necesita é saber e coñecer”
Volvendo ao libro gustoume bastante, lino nunha tarde, á parte que máis interesante me pareceu foi cando a xente para non  morrer durmía, xa que tiñan o privilexio de que mentres durmían non morrían e entón pasábanse a vida durmindo para non morrer, pero mentres dormen non gozan da vida e polo tanto é coma se estivesen mortos, porque a vida está para disfrutala sen medos, vivimos esperando a que o mundo cambie por sí só, pero nada cambiará se non facemos nada e esta é a menxase, (penso) que quere transmitir o libro.
 O meu lema é “Carpe Diem” pero sempre pensando no mañá.

Sen comentarios