ESTA É A PÁXINA EXCLUSIVA DAQUEL ALUMNADO QUE QUERE COMENTAR, OPINAR E REFLEXIONAR SOBRE AS SÚAS LECTURAS.
UN RECUNCHO FEITO POR E PARA EL.

26/02/13

Flanagan de Luxe

Comentario de Ana Colmeiro Corral


Flanagan de Luxe
Andreu Martin, Jaume Ribera
Xerais


Como me encantan as novelas policíacas, esta non tivo problema para me enganchar por completo.
Gustoume moito a historia da broma que lle fan a Flanagan aínda qeu se ma fixesen a min xa non me gustaría tanto porque é bastante pesada. Non é normal que un urda unha trama tan grande e traballosa só para rirse do detective Flanagan, alomenos eu non o faría.
Este último pareceume un mozo moi espelido que, por sorte ou por tristura, case non ten pais que se preocupen del, pero que soubo atopar a súa vocación e sobrevivir a moitos perigos. Tamén atopou o amor.
Erreá é un tipo insoportable que de ser eu lle torcería a cara inmediatamente de me vir co problema co que empezou todo. O que máis lle importan son os cartos xa que está disposto a estafar ao seu propio pai para conseguir trescentos millóns de pesetas.
En fin, o libro encantoume e paréceme unha boa escolla para as persoas que, coma min, gostan do xénero policial.

Sen comentarios