ESTA É A PÁXINA EXCLUSIVA DAQUEL ALUMNADO QUE QUERE COMENTAR, OPINAR E REFLEXIONAR SOBRE AS SÚAS LECTURAS.
UN RECUNCHO FEITO POR E PARA EL.

08/02/09

Os ollos de K


Comentario de Sonia Salgueiro Brea

Os ollos de K
Riveiro Coello
Galaxia


Gustoume moito este libro porque a min gústanme os de intriga, aínda que este foi diferente, xa que me fixo pensar. Parecéronme asombrosas as historias que nel se contaban.
Este libro faime pensar nesas historias que nunca maxinaches que puidesen suceder, e iso fai que a imaxinación camiñe e que poidas exercitar a mente de xeito que chegas a límites que xamais puideches sospeitar.
Por outra banda, algo que me abraiou moito é o nome do libro, que me parece moi axeitado, supoño que ao principio ao velo non maxinaba paa nada o que nel ía suceder, e moito menos a que se refería cando falaba de ollos.
Por iso, cando o lin non só me gustou senón que tamén me sorprendeu. Quixera seguir lendo libros deste autor que tanto me gustou e sorprendeu.

Sen comentarios