ESTA É A PÁXINA EXCLUSIVA DAQUEL ALUMNADO QUE QUERE COMENTAR, OPINAR E REFLEXIONAR SOBRE AS SÚAS LECTURAS.
UN RECUNCHO FEITO POR E PARA EL.

15/02/08

Xente de mala morte


C
omentarios de Patricia Taboada Espiño

Xente de mala morte
Álvarez Cáccamo
Galaxia




A verdade, é un libro diferente. Conta historias distintas sobre diferentes tipos de personaxes. Son personaxes estrafalarios, atípicos que, penso eu, non son moi numerosos na nosa sociedade.
Hai historias que me gustaron moito, coma Q.E.P.D., que fala dunha muller que vai a unha seita onde lle preparan o sucidio á xente. Gústame o xeito cómico de burlar a esas persoas que van a lugares así ou ás seitas.
Outra boa historia: a de R.I.p., un home que lle escribe unha carta ao seu notario antes de se suicidar porque estaba aburrido da vida. Nesa carta cóntalle todos os pasos que ten que seguir e reparte a súa herdanza.
Pero hai outras que non me gustaron nada, sobre todo unha: Na corda frouxa. Paréceme unha historia estúpida e sen sentido; moi repetitiva e sen nada de interese.
En xeral, o libro non está mal. Pero non me encantou

1 comentario:

Ronsel dixo...

Iso pásache por non facer caso á miña lista!!!