ESTA É A PÁXINA EXCLUSIVA DAQUEL ALUMNADO QUE QUERE COMENTAR, OPINAR E REFLEXIONAR SOBRE AS SÚAS LECTURAS.
UN RECUNCHO FEITO POR E PARA EL.

23/11/07

A pensión Eva

Manuel Maceira Cabaleiro.

A min o libro en xeral gustoume, pero na metade empeza a introducir outras historias e nesa parte foi a parte que menos me gustou, e tampouco esperaba o final que tivo. Pero na parte que me gustou foi porque se falan de cousas as cales se falan na nosa idade. Os temas sexuais, as guerras, mortes..., tamén me gusta porque o que sucedeu puido pasar na realidade, cando foi a Segunda Guerra Mundial e ademais sucédenlle as cousas a adolescentes da nosa idade. Recomendaría este libro para ler porque é moi interesante. E se o escribise eu, cambiaría o final porque non me gustou nada de nada.

Sen comentarios