ESTA É A PÁXINA EXCLUSIVA DAQUEL ALUMNADO QUE QUERE COMENTAR, OPINAR E REFLEXIONAR SOBRE AS SÚAS LECTURAS.
UN RECUNCHO FEITO POR E PARA EL.

19/11/07

Cianuro espumoso

Libreta e comentarios de Enma Vázquez Rivas


Cianuro espumoso
Agatha Christie
Galaxia




Do 6-10-07 ao 15-10-07

Creo que non me entero de nada... hai moitas incógnitas, non sei quen pode ser o asasino ou se a vítima se suicidou. A súa irmá reflexiona sobre o acontecido no faiado, pero non sei que foi.

Non podo crer quen é o asasino, quen menos eu pensaba! Ou non? Cada vez se abren máis misterios, os propios personaxes convértense en detectives coma min. Xa comezo a sospeitar de todos os personaxes.


Do 18-10-07 ao 2-11-07

Un novo personaxe entra en acción. O libro acrecenta o misterio, resulta moi interesante. Un dos personaxes prepara unha trampa para averiguar quen é o asasino; aumenta a tensión de saber quen é.


Do 4-11-07 ao 6-11-07

Todos os personaxes acoden á cita. E todo parece transcorrer con normalidade ata que se repite o mesmo xogo do principio do libro, canda a primeira vítima... e en escena unha nova vítima!!!
Devezo por saber quen é o responsábel de todas estas mortes, aínda que teño as miñas sospeitas. A ver se son acertadas.

10 e 11-11-07

Unha parte interesante e ao mesmo tempo aburrida: os interrogatorios.
Teño que ler o libro ata rematalo, non aguantaba a intriga... e agora estou que non o podo crer. O asasino é quen menos o esperaba, dubidaba de calquera menos xusto dese personaxe. Non sirvo para detective!!!

Sen comentarios